کد خبر : 45
تاریخ انتشار : 24 فروردین 1400

یحیی گل‌محمدی: انتظار میزبانی بهتری را از هند داشتیم| انتقاد یحیی گل محمدی از AFC برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان 

یحیی گل‌محمدی: انتظار میزبانی بهتری را از هند داشتیم| انتقاد یحیی گل محمدی از AFC برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان 

نیک نیوز: یحیی گل‌محمدی گفته است، انتظار میزبانی بهتری را از هند داشتیم. به عقیده یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتظار شرایط بهتری برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم. یحیی گل محمدی در نشست خبری از AFC برای کم کاری در حفظ سلامت بازیکنان و مربیان انتقاد کرد.  

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الوحده امارات اظهار کرد: خوشحالم که در کشور هند هستیم هرچند ما انتظار شرایط میزبانی بهتری را داشتیم. جسارت هند برای کسب میزبانی قابل تحسین است اما از مسئولان AFC انتظار بیشتری برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان داشتیم و انتظار امکانات بهتری را داشتیم اما رسیدن به این انتظارات کمی سخت است.

یحیی گل محمدی عنوان کرد: تمرینات خوبی داشتیم و از نظر آمادگی در شرایط خوبی هستیم. انتظار داشتیم دو جلسه در اینجا تمرین کنیم که انجام نشد و شاید از نظر تمرینی عقب باشیم اما بازیکنان ما ثابت کرده‌اند که مرد روزهای سخت هستند و در سخت‌ترین شرایط انتظارات هواداران را برآورده کرده‌اند. ما برای شاد کردن دل هواداران انگیزه لازم را داریم. روزهای سختی در انتظار ماست و باید با سرسختی زیاد این روزها را سپری کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0